Методичні рекомендації для підготовки до самостійної роботи з дисципліни «Практичний курс другої іноземної (німецька)». Прикметник (Частина І) для студентів IІ – III курсу за спеціальністю 035 «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)» галузь знань 03 «Гуманітарні науки» денної форми навчання

Спеціалісти кафедри іноземної філології та перекладу (м. Київ), що спеціалізується в галузі освітніх послуг уклали методичні рекомендації, що використовуються для підготовки до самостійної роботи з німецької мови студентів спеціальності «Філологія». Використання методичних рекомендацій дає можливість студентам самостійно опрацювати теми необхідні для оволодіння матеріалом. Автори шукають партнерів для співпраці в освітній сфері.

Опис пропозиції: Методичні рекомендації призначено для самостійної роботи студентів, що вивчають німецьку мову як другу іноземну. Студентам запропоновано до виконання систему вправ мовного та комунікативного характеру, що сприяють розвитку вмінь монологічного та діалогічного мовлення, поглибленню лексико-граматичного знання мови, а також вмінню аналізувати граматичні явища, враховувати їхні особливості під час перекладу на німецьку мову, висловлювати думки за темами „In der Stadt“, „Familie und Hobbys der Familienmitglieder“, „Kleidung kaufen“, „Meine Wohnung“, „Essgewohnheiten“.

Опрацювання всіх вправ дозволить студентам розширити словниковий запас, а також засвоїти лексичний та граматичний матеріал (ступені порівняння прикметників). Групи вправ для студентів денної форми навчання складено у відповідності до програмних тем, що винесені на самостійне опрацювання та практичні заняття.

Інноваційні аспекти та переваги пропозиції: Методичні рекомендації містять автентичні тексти німецької мови та систему вправ мовного та комунікативного характеру (тема «Прикметник. Ступені порівняння») , що можуть бути використані як для читання і переказів, так і для аудіювання. Завдання до текстів відповідають сучасним вимогам до роботи з текстом та можуть бути застосовані для вдосконалення навичок та вмінь читання німецькою мовою, а також для поточної перевірки знань. Опрацювання всіх вправ дозволить студентам розширити словниковий запас, а також засвоїти лексичний та граматичний матеріал).

Тип шуканого партнера: освітня установа

Область діяльності партнера: освітні послуги

Задачі, що стоять перед партнером: використання підручника для навчання студентів і педагогічної роботи

Країни яким надається перевага: Україна

Уповноважена особа: Славінська О.С.