Механізм підвищення стійкості сідельного автопоїзда під час руху на поворотах дороги

1. Загальний опис:
Заголовок:
Механізм підвищення стійкості сідельного автопоїзда  під 
час руху на поворотах дороги
Анотація пропозиції :
Вищій навчальний заклад, м. Київ (Україна), спеціалізується 
в області автомобільного транспорту, доріг та транспортних 
технологій. Кафедра університету пропонує механізм підвищення 
стійкості сідельного автопоїзда під час руху на поворотах дороги, 
який дозволяє поліпшити показники стійкості та безпеки руху 
автопоїзду. Автори шукають партнерів для спільного впровадження 
розробленої конструкції у виробництво.
Опис пропозиції:
Пропонується конструкція сідельно-зчіпного пристрою оригінальної 
конструкції. Механізм відноситься до сідельно-зчіпного пристрою 
автомобіля-тягача з напівпричепом, як елементу конструкції автопоїзду. 
Його використання на транспортних засобах забезпечить поліпшення 
показники стійкості та безпеки руху автопоїзду при русі на поворотах. 
Механізм простий за конструкцією, має можливість з мінімальними 
витратами переобладнати існуючи сідельно-зчіпні пристрої в конструкцію 
що пропонується.
Новим у механізмі є застосування в сідельного-зчіпному пристрої 
фігурних опорних плит тягача та напівпричепа з симетричними відносно 
поздовжньої осі секторними виступами і впадинами по площині контакту 
плит та шворінь з кульовим прошарком у центральній частині (осі повороту) 
опорної плити напівпричепа  для поєднання з опорною плитою тягача. 
Продавець технології має багаторічний досвід у науково-дослідній та 
виробничій сфері щодо технологій автомобілів і автопоїздів та зменшення 
акустичного шуму (підтвердженням цього є патенти).
Інноваційні аспекти та переваги пропозиції:
Впровадження запропонованої конструкції тягово-зчіпного пристрою 
автомобіля-тягача з напівпричепом, як елементу конструкції автопоїзду 
дозволяє забезпечити замовника технічними засобами та конструктивними 
рішеннями, що дозволяють підвищити середню швидкість руху автомобілів та 
автопоїздів при русі на поворотах, поліпшити показники стійкості та 
керованості при руху з великими швидкостями. Пропонована конструкція 
поліпшує безпеку руху.
Технологічні ключові слова:
2.8.5.Автодорожній транспорт, 
2.9.1.Конструювання транспортних засобів, 
2.9.4. Автодорожні транспортні засоби
Поточна стадія розвитку:
НДР, лабораторні випробування
Авторські права ( copyright )
Права інтелектуальної власності:
Отримано патент
Авторські права ( copyright )
Коментарі:
Патент України №74653 від 12.11.2012

2. Області застосування:
Коди ринкових застосувань:
7.5.4) Авторемонтные мастерские
8.3.4) Промышленные грузовики и тракторы.
9.1.5) Транспортные средства, транспортное оборудование, 
запчасти.
Існуючі та потенційні області застосування:
Транспортні перевезення, виробництво транспортних засобів, 
автопоїзди, багатоланкові автопоїзди, конструкція тягово-
зчіпних пристроїв

3.Співробітництво:
Ліцензована угода
Спільна подальша розробка
Зміна існуючих технологій потенційного партнера
Технічне консультування
Коментарі:
Тип шуканого партнера:
Установа
Область діяльності партнера:
Освіта, транспорт, машинобудування
Задачі партнера:
транспортні перевезення, виробництво
Яким країнам надається перевага: 
США, Швеція, Австралія

4. Інформація про вашу організацію:
Вид:
Установа
Тип:
Дослідний інститут/університет
Розмір організації (кількість співробітників):
>500

5. Контактна інформація:
Організація:
Національний транспортний університет
Адреса:
01010, м. Київ, Суворова 1
Місто/Країна:
Україна
Контактна особа (ПІБ):
Тімков Олексій Миколайович
Відділ/Департамент:
Кафедра «Автомобілі»
Телефон:
+38 044 280 42 52
E-mail:
ntu-auto@ukr.net

6. Повноваження
Уповноважена особа:
Дмитрієв Микола Миколайович