Конструкція монолітної залізобетонної плити зі сталевим профільованим настилом

1. Загальний опис:
Заголовок:
Конструкція монолітної залізобетонної  плити зі сталевим 
профільованим настилом
Анотація пропозиції :
ВНЗ технічного профілю з м.Києва пропонує конструкцію 
монолітної залізобетонної  плити. Конструкція може 
застосовуватися  у промисловому, цивільному та транспортному 
будівництві. Використання  конструкції   дає можливість 
зменшення трудомісткості виготовлення монолітних 
залізобетонних плит із сталевим профільованим настилом 
(СПН) та створення надійного засобу забезпечення зчеплення 
СПН із бетоном плити.  Організація шукає інвесторів і 
партнерів для організації спільного виробництва.
Опис пропозиції:
Розроблено конструкцію монолітної залізобетонної  плити зі 
сталевим профільованим настилом (СПН). Зазвичай для 
влаштування монолітних плит широко застосовуються  знімні 
опалубки та риштування; опалубні роботи підвищують 
трудомісткість будівництва, час зведення споруд та вартість 
будівельних робіт. У ряді випадків (велика висота розташування 
плит, розміщення обладнання на нижче розташованих поверхах 
тощо) бетонування плити проїзної частини (ППЧ)  із 
використанням знімних опалубок дуже ускладнене. Усунути 
ці недоліки дозволяє застосування незнімних опалубок. 
Широкого застосування як незнімні опалубки в промисловому, 
цивільному та транспортному будівництві набули сталеві 
профільовані настили (СПН). Їх встановлюють на балки, після 
чого по них бетонують монолітну залізобетонну плиту; на час 
бетонування плити і до набору міцності бетоном СПН служать 
опалубкою, а після набору міцності бетоном плити СПН 
включаються в сумісну роботу з плитою як зовнішня робоча 
арматура.
Постійний контакт між СПН та бетоном плити досягається 
використанням анкерних засобів. Гнучкі анкери (петлеві та 
стержньові) кріпляться до профільованого настилу за допомогою 
зварювання. 
Недоліком цих анкерів є необхідність прорізання у СПН щілин 
чи отворів під кріплення анкерів (відігнуті частини). Це 
супроводжується використанням ручного інструмента, вимагає 
великої точності при прорізанні щілин чи отворів, пошкоджує 
захисне (цинкове чи лакофарбове) покриття, нанесене на СПН, 
щілини чи отвори, прорізані у СПН, перетворюються на  
концентратори напружень і погіршують роботу СПН, і вибір їх 
місця розташування є достатньо складною задачею. Запропонована 
конструкція дозволяє зменшити трудомісткість виготовлення 
монолітних залізобетонних плит із СПН, створити надійний 
засіб забезпечення зчеплення СПН із бетоном плити, покращити 
роботу СПН.  
Конструкція може застосовуватися  у промисловому, цивільному 
та транспортному будівництві.
Продавець способу має багаторічний досвід у науково-дослідній 
сфері щодо досліджень та розробок у галузі транспортного 
будівництва (підтвердженням цього є більше 20 патентів та 
свідоцтв на право інтелектуальної власності) .
Інноваційні аспекти та переваги пропозиції:
На відміну від відомих способів анкерування СПН, запропоновані 
клеєні листові анкери дозволять зменшити трудомісткість та 
вартість виготовлення монолітних залізобетонних плит зі сталевим 
профільованим настилом, забезпечать надійне зчеплення сталевого 
профільованого настилу з бетоном плити та  покращать роботу СПН.
Технологічні ключові слова:
Складальні технології 
(клепання, шурупні з'єднання, склеювання) (2.2.7), 
будівельні матеріали (2.6.1), 
цивільне будівництво (2.6.2), 
механіка (2.6.5),  
металоконструкції (2.7.8)
Поточна стадія розвитку:
НДР, лабораторні випробування
Права інтелектуальної власності:
Отримано патент
Коментарі:
Організація-заявник є власником патенту України на корисну 
модель (отриманого в 2014 році) «Клеєні листові сталеві анкери 
для монолітних залізобетонних плит зі сталевим профільованим 
настилом».

2. Області застосування:
Коди ринкових застосувань:
Будівництво (9.7.1), 
виробництво збірних будівель і систем (9.7.3), 
будівельні послуги (9.7.5)
Існуючі та потенційні області застосування:
Промислове, цивільне та транспортне будівництво.

3.Співробітництво:
Спільна подальша розробка
Фінансові ресурси
Коментарі:
Тип шуканого партнера:
будівельна організація або науково-виробниче підприємство
Область діяльності партнера:
будівництво
Задачі партнера:
виготовлення конструктивних елементів; 
впровадження у будівництво.
Яким країнам надається перевага: 
Україна

4. Інформація про вашу організацію:
Вид:
Установа
Тип:
Дослідний інститут/університет
Розмір організації (кількість співробітників):
>500

5. Контактна інформація:
Організація:
Національний транспортний університет
Адреса:
Київ, вул.Суворова, 1
Місто/Країна:
Київ/ Україна
Контактна особа (ПІБ):
Коваль Максим Петрович
Відділ/Департамент:
кафедра опору матеріалів та машинознавства
Телефон:
+380442804368
E-mail:
ksm_ntu@ukr.net
URL: http://www.ntu.kar.net/

6. Повноваження
Уповноважена особа:
Дмитрієв Микола Миколайович