Конструкція композитної плити проїзної частини моста

1. Загальний опис:
Заголовок:
Конструкція композитної плити проїзної частини моста
Анотація пропозиції :
ВНЗ технічного профілю з м.Києва розробив конструкцію 
композитної плити для проїзної частини моста. Конструкція 
може застосовуватися  у транспортному будівництві, а саме 
у будівництві автодорожніх мостів із залізобетонними 
плитами проїзної частини.    Конструкція сприяє зменшенню 
власної ваги плити проїзної частини моста і скороченню 
термінів будівництва мостів. Організація шукає інвесторів 
і партнерів для організації спільного виробництва та  
впровадження в будівельній галузі.
Опис пропозиції:
Розроблено конструкцію композитної плити для проїзної 
частини моста. Відомі монолітні залізобетонні плити проїзної 
частини (ППЧ) мостів, які влаштовують на збірних залізобетонних 
або сталевих балках прогонової будови. Вони виконуються із 
важкого бетону і мають робочу арматуру у вигляді арматурних 
сіток у верхній та нижній частині плит. Для зведення монолітних 
плит широко застосовуються знімні опалубки та риштування; 
роботи з установки та знімання опалубки з плит підвищує 
трудомісткість будівництва, час зведення прогонової будов
та вартість будівельних робіт. У ряді випадків (шляхопроводи 
над залізницями автомобільними дорогами, мости з високими 
опорами та ін.) бетонування ППЧ із використанням знімних опалубок 
дуже ускладнене. Усунути ці недоліки дозволяють конструкції  
залізобетонних ППЧ із незнімними опалубками. Конструкція ППЧ у 
цьому випадку додатково включає в свою конструкцію залізобетонну 
опалубкову плиту (плоску або ребристу), яка вкладається на 
балки прогонової будови і на стадії бетонування ППЧ є несучою 
конструкцією, яка витримує вагу бетону та монтажні навантаження. 
Після набору міцності бетоном залізобетонна плита опалубки стає 
частиною ППЧ моста, включаючись в її роботу. Недоліком 
конструкцій ППЧ із незнімною опалубкою із сталевого 
профільованого настилу (СПН) є наявність важкого бетону у 
гофрах СПН, де він знаходиться у розтягнутій зоні ППЧ і не 
бере участі у просторовій роботі плити, створюючи значне 
постійне навантаження на балки прогонової будови, опори і 
фундаменти моста. 
Розроблена конструкція дозволяє підвищити економічну ефективність 
конструкцій мостів, зменшити витрати матеріалів на будівництво 
транспортних споруд, скоротити терміни будівництва. Конструкція 
може застосовуватися  у транспортному будівництві.
Продавець розробки має багаторічний досвід у науково-дослідній 
сфері щодо досліджень та розробок у галузі транспортного 
будівництва (підтвердженням цього є більше 20 патентів та 
свідоцтв на право інтелектуальної власності) .
Інноваційні аспекти та переваги пропозиції:
На відміну від відомих конструкцій ППЧ, запропонована конструкція 
дозволяє підвищити економічну ефективність конструкцій мостів, 
зменшити  вагу ППЧ, що, відповідно, зменшить навантаження на 
балки прогонової будови, опори і фундаменти моста. Це дозволяє 
зменшити  витрати матеріалів на будівництво транспортних споруд, 
скоротити терміни будівництва. Виготовлення елементів незнімної 
опалубки можна виконувати в заводських умовах,  що забезпечить 
високу якість робіт.
Технологічні ключові слова:
Зварювання (2.2.8), 
будівельні матеріали (2.6.1), 
цивільне будівництво (2.6.2), 
механіка (2.6.5),  
металоконструкції (2.7.8)
Поточна стадія розвитку:
НДР, лабораторні випробування
Права інтелектуальної власності:
Отримано патент
Коментарі:
Організація-заявник є власником патенту України на корисну 
модель (отриманого в 2014 році) «Композитна плита проїзної 
частини моста».

2. Області застосування:
Коди ринкових застосувань:
Будівництво (9.7.1), 
виробництво збірних будівель і систем (9.7.3), 
будівельні послуги (9.7.5)
Існуючі та потенційні області застосування:
Транспортне будівництво.

3.Співробітництво:
Спільна подальша розробка
Фінансові ресурси
Коментарі:
Тип шуканого партнера:
будівельна організація або науково-виробниче підприємство
Область діяльності партнера:
будівництво
Задачі партнера:
виготовлення конструктивних елементів; впровадження у будівництво.
Яким країнам надається перевага: 
Україна

4. Інформація про вашу організацію:
Вид:
Установа
Тип:
Дослідний інститут/університет
Розмір організації (кількість співробітників):
>500

5. Контактна інформація:
Організація:
Національний транспортний університет
Адреса:
Київ, вул.Суворова, 1
Місто/Країна:
Київ/ Україна
Контактна особа (ПІБ):
Коваль Максим Петрович
Відділ/Департамент:
кафедра опору матеріалів та машинознавства
Телефон:
+380442804368
E-mail:
ksm_ntu@ukr.net
URL: http://www.ntu.kar.net/

6. Повноваження
Уповноважена особа:
Дмитрієв Микола Миколайович